Miami

22 augustus 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Toen we aan kwamen in Miami hebben we in de middag een prachtige zonsverduistering mee gemaakt dat wil zeggen dat het bij ons een beetje donker werd maar dat je goed kon zien dat de maan voor de zon kwam te staan, Arno heel blij met dit fenoneem! De eerste avond in Miami heerlijk gegeten op Ocean Drive, vlakbij het hotel stopt een trolleybus waar je gratis mee kan reizen naar bv het Art deco district waar o.a. Ook the ocean drive is,  dit is DE place to be in Miami om te eten, en stappen en flaneren MET of niet veel kleding aan ;-) en de mooiste auto's spotten die dan met hun ramen open hele harde muziek draaien, Nesko kijkt zijn ogen uit!! Bij terugkomst in het hotel was het in Nederland alweer tegen de ochtend en had Arno zijn eerste verjaardagsgroet al ontvangen van de buurman! Arno is natuurlijk al jarig daar! Dus dikke kus gegeven en gaan slapen met z'n allen, toen Arno sliep snel met Noa de kamer versierd!! Volgende ochtend bij het ontbijt de kadootjes gedaan en hij was heel blij met alle kado's, mooi leer polsbandje van Nesko, boek van Noa en van ons allemaal een Speedboot tour voor de volgende dag a la Miami Vice! :-)) maar we gaan vanmiddag eerst met de duck tour mee op advies van Dennis, en leuk dat dit was rijden door de stad met harde muziek en een geweldige host Sharon en hij reed zo het water in en was het een boot om langs de huizen van Hele Rijke en bekende mensen te varen. Liggen nu lekker bij het zwembad van het hotel en gaan zo uiteten. Toedels!!

1. Thea Degger:
    23 augustus 2017
    O jee Arno nog gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke knuf. ( gisteren vergeten) dat heb je als je ouder wordt dan vergeet je nog wel eens wat haha. En Brenda Nesko en Noa ook nog gefeliciteerd xxxx
  2. Thea Degger:
    23 augustus 2017
    Jullie hebben wel een fijne dag gehad zie ik. En Nesko en Noa toch nog even sporten goed hoor!!