Miami, fort Lauderdale en cocoa beach

26 augustus 2017 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

zo, daar zijn we weer :-)), laatste dag Miami nog lekker relaxed aangedaan met beetje zonnen, wandelen, naar het strand gaan, wandelen en in de avond makkelijk gegeten bij de Subway ff een snackie halen.. haha... wat een tegenstelling met Arno zijn verjaardags eten!! Volgende dag zijn we door gereden naar Fort Lauderdale, prachtig hotel met mooi uitzicht maar veel regen... wel gezwommen, tussen de regen buien door kan dat hier prima, de temperatuur is nl altijd goed!! In de namiddag maar een overdekt winkelcentrum opgezocht en noa en nesko en Arno kunnen de winter weer door daarna gegeten bij The cheese cake factory waar je naast de heerlijke taartjes ook prima kan avond eten!. Volgende dag regen... dus dan maar shoppen bij DE outlet van Florida, Sawgrass Mills, super dag daar gehad!  In de avond op weg terug naar het hotel dan eindelijk een Mc drive van de Mac Donalds opgezocht... 2 nachten in dit heerlijke hotel geweest waar het 's avonds op de boulevard een hele gezellige uitgaansgelegenheis is met wat zuid Europese invloeden! Jammer genoeg is door het weer hier het Jet skieën niet door gegaan waar we alle vier heel veel zin in hadden maar we zitten in dit gebied nu in een klein gedeelte van de staart van de storm bij texas/mexico wat je goed merkt! We gaan weer verder want het einde vd vakantie komt in zicht en dan moeten we toch nog wel een stuk omhoog om weer terug te kunnen vliegen, Arno zijn 2e wens is om langs te gaan bij Kennedy space center bij Cocoa beach dus hebben we nog 1 stop met overnachting, want het was toch nog zo'n 3 uur rijden daarnaar toe en zitten nu in een hotel daar vlakbij zodat we er morgen heen kunnen. Het is ook hier weer gezellig met een pier waar iedereen bij elkaar komt voor een hapje en drankje.

1. Thea Degger:
    28 augustus 2017
    Heerlijk , nog even genieten van de paar daagjes en dan weer naar huis. Zal niet mee vallen na zo een fijne vakantie . Lieve groetjes mam