De aankomst

9 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

9 augustus 6.45 uur de wekker gaat, yeah Florida here we come! Vanavond 23.30 zijn we er als er niet teveel vertraging is... en dat viel al met al mee, 1 x lang moeten wachten op schiphol richting Frankfurt op een karretje die het vliegtuig van zijn plek moet duwen en toen we aan kwamen uiteindelijk in Orlando hebben we heel lang moeten wachten in het vliegtuig omdat het er heel druk was met aankomende vliegtuigen, ondertussen rond 00.15 eruit en toen bij de douane poehhh... dat heeft zeker wel 1,5 uur geduurd, Nesko was ondertussen op de grond gaan zitten/liggen van vermoeidheid! Huurauto ophalen was ook leuk komen we aan en dan heb je allemaal verschillende lanes/banen met kleine auto's tot hele grote SUV's en wij hadden middenklasse geregeld, konden we gewoon een auto in een bepaalde lane uitzoeken van de middenklasse's het is een kleine nissan SUV geworden, zijn helemaal blij ermee. Hotel is ook prima! Hier blijven we 2 nachten, yes we gaan eindelijk slapen het is ondertussen 04.00 Nederlandse tijd en 22.00 Florida tijd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thea Degger:
    11 augustus 2017
    Fijn dat het goed gegaan is!!!