Saint Petersburg

12 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

op de eerste avond in St Pete's heerlijk gegeten in het stadje bij een leuk restaurant daarna even door naar de Starbucks waar ik wordt aangesproken door een amerikaans stel waar ik vandaan kom, ze hoorde me praten met Nesko en vermoedde al dat ik uit Nederland kwam aangezien zei hun dochter 8 jr geleden hadden laten adopteren naar een nederlands stel in Amsterdam, en ze herkende de taal die haar dochter ook spreekt, ik kreeg de facebook site onder ogen en kreeg de ene na de andere foto voorgeschoteld of dat ook in Amsterdam was en of ik haar ouders ook kende.... Amsterdam is in hun ogen toch maar een kleine stad..

Volgende dag op weg naar Clearwater voor dus het mooiste strand en water maar onderweg begon het steeds harder en harder te regenen en de verwachting was daar ook dat het zou stormen en onweren wij hadden alleen begrepen pas in de middag.. en laten we tot nu toe elke ochtend om 06.00 klaar wakker zijn ( daarentegen zijn we in de avond om 20.00 uur echt allemaal gevloerd.. mss toch beetje last van het tijdsverschil..) dus waren we toch echt al vroeg op pad maarja het weer was ook al in de ochtend bar slecht die kant op dan maar naar downtown Saint Petersburg waar we na daar ook een hoosbui gehad te hebben lekker hebben ontbeten en op een soort bus/treintje zijn gegaan want ja je bent nu eenmaal een toerist... daarna geshopt een ijsje gegeten en toen in de middag de boot genomen om dolfijnen te spotten! Prachtige huizen gezien zoals je ook verwacht in Florida en jaja onze eerste dolfijn gespot in open water al was het moeilijk te volgen/zien!

1. Thea Degger:
    13 augustus 2017
    Het is wel overal stil he!! En wat een mooi huis hebben jullie uit gezocht hihi.
  2. Brenda:
    13 augustus 2017
    Hi mam, waar we nu zitten is het best rustig inderdaad, Vulcano bay daarentegen was extreem druk. Nesko filmt en maakt ook allemaal foto's met zijn go pro die laten we na de vakantie allemaal wel zien dan krijg je denk ik wel een beter beeld. X brenda.
  3. Thea Degger:
    13 augustus 2017
    Ik geniet ook wat je nu er op zet, kan ik jullie fijn volgen. Dikke kus xx