Dagje clearwater

13 augustus 2017 - Saint Petersburg, Florida, Verenigde Staten

wat te doen als je om 06.00 uur in de ochtend klaar wakker bent... ja zwemmen natuurlijk want mannen/jongens kunnen niet lang stil zitten/zijn als de vrouwen nog even proberen wat te slapen, ze vonden het heerlijk en een mooie zonsopgang gezien! We zijn vandaag naar Clearwater geweest, nog één bui onderweg gehad dat we dachten nee hé mag het nu weer niet maar het werd uiteindelijk weer een prachtige warme dag. Hadden mede door verhalen hoge verwachtingen die naar onze mening niet helemaal ingevuld zijn, het is een heel toeristische badplaats en de weg er naar toe is prachtig! Eerst even nog ontbeten bij Starbucks met koffie en een broodje waar we door een hollandse dame geholpen werden, en de hollanders zijn we nog niet veel tegengekomen, wat we niet erg vinden even tussen ons gezegd, wel veel Engelsen gezinnen en gewoon veel Amerikanen die gewoon in eigen land op vakantie zijn. Voor de rest een heerlijke dag op het strand gehad en bij terugkomst erachter gekomen dat ook als de zon een dag niet zoveel schijnt je nog steeds veel heel veel moet smeren, want smeren hadden we toch echt gedaan.., maar schijnbaar niet genoeg want alle 4 flink verbrand! Onderweg naar huis nog even wat boodschappen gedaan bij de walmart en terug naar hotel want de jongens willen nog even een duik in het zwembad nemen. Heerlijk vanavond weer gegeten bij de Italiaan waar we de avond ervoor ook al hadden gegeten omdat het zo lekker was. Morgen vertrekken we richting Fort Myers, een rit van ong. 2,5 uur, zijn benieuwd!!