Sanibel en Captiva!

15 augustus 2017 - Captiva, Florida, Verenigde Staten

Na een vreselijk ontbijt, als jullie willen lichten we het in Nederland nog wel een x toe ;- maar evengoed zijn we op weg gegaan naar een outlet in Sanibel en zijn goed geslaagd voor ons vieren! Daarna door naar Sanibel beach, prachtige rit ernaartoe, hebben we gefilmd met de gopro dus kunnen we nu nog niet laten zien, kost wat meer tijd en wifi en zijn veel onderweg zonder wifi of wel wifi (want dat is gelukkig vd jeugd goed geregeld) maar dan niet met alle juiste apparatuur tot je beschikking.. dus als jullie interesse hebben naar meer foto's en video's dan komt dat als we weer thuis zijn. Maar goed het schiereiland Sanibel is adembenemend mooi... prachtige natuurlijk strand en ook heel heel warm zelfs zo warm dat het zeewater ook echt heet is.. het is zelfs lekkerder om eruit te gaan dan onder water te gaan.. maar het is echt wel de moeite waard. Er staan ook hele mooie huizen op het eiland en aan het strand, nadat we heerlijk gezwommen hebben gaan we nog een stukje verder naar het uiterste puntje van dat eiland Captiva en daar vinden we uiteindelijk een heerlijk vis restaurantje waar we tussen de Amerikanen, geen toerist te vinden, hebben gegeten. Daarna met z'n allen het strand op voor een prachtige zonsondergang, wat is het hier mooi! Als het ooit mogelijk is dan zouden we graag nog eens terug komen op dit plekje!!

1. Thea Degger:
    17 augustus 2017
    Wat ziet het er prachtig uit, en een leuk filmpje heeft Nesko weer gewonnen ? Jullie geniet we ben gewoon jaloers ( nee hoor grapje ) ik kijk uit naar alle verhalen en filmpjes. Nog veel reisplezier en dikke kus voor allen!!