Volgende stop Fort Myers

14 augustus 2017 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

07.00 de Amerikaanse klok begint wat normaler te worden :-)) we gaan vandaag na eerst een heerlijk broodje met verse jus d'orange en een kop koffie genuttigd te hebben op weg naar ons 3e hotel in Fort Myers een rit van een kleine 2 uur. We zijn weer in een andere omgeving terecht gekomen van Florida, het is hier al heel caribisch met gekleurde huizen en veel spaantalige mensen en restaurants en muziek! Erg gezellig, ook hier is het zandstrand weer prachtig op fort myers beach heel fijn wit zand, lekker even met de bal overgooien, ijsje eten, want het is vandaag voor ons gevoel de warmste dag..., en in zee zwemmen. In de avond wilden we Noa en Nesko kennis laten maken met Wendy's een food keten in Amerika waar je in een omgeving als de jaren 60 nog op z'n Amerikaans Kan zitten en eten..., nou dat viel tegen vergeleken met 20 jaar terug dat arno en ik ook daar wel eens gegeten hebben, het leek nu wel een mac donalds achtige hut geworden.. op zoek naar een andere echt Amerikaanse tent, dat werd Perkins en hier kregen we wel het Wendy's gevoel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl